برگزاری شصت و پنجمین نشست از پنجمین دوره سلسله‌نشست‌های چشم‌انداز صنعت گردشگری در ایران: گفتگو با دکتر شقایق حافظی‌زاده مدرس دانشگاه و پژوهشگر گردشگری و میراث فرهنگی با موضوع "توسعه گردشگری ایران با رویکرد مذهبی"
یکشنبه 7 شهریور 1400 بازدید: 280


به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، شصت و پنجمین نشست از پنجمین دوره سلسله نشست‌های چشم‌انداز صنعت گردشگری در ایران با موضوع "توسعه گردشگری ایران با رویکرد مذهبی با تأکید بر رویدادها و آیین‌های ماه محرم" توسط مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران برگزار شد.

در این نشست که به صورت گفتگوی استودیویی برگزار شد دکتر شقایق حافظی‌زاده مدرس دانشگاه و پژوهشگر گردشگری و میراث فرهنگی به ارائه توضیحاتی درخصوص توسعه گردشگری ایران با رویکرد مذهبی، رویدادها و آیین‌های محرم در استان‌های مختلف کشور، نقش ماه محرم و آیین‌های منحصر‌به‌فرد آن به عنوان یک جاذبه فرهنگی پاک و حلال در جذب گردشگران خارجی، آمار ورودی گردشگران خارجی از کشورهای متعدد اروپایی و آسیایی به ایران در دهه اول ماه محرم و راه‌کارهایی به منظور جذب این نوع از گردشگران و .... پرداخت.
 این گفتگو روز شنبه مورخ 6 شهریور 1400 در استودیو مبین سازمان فعالیت‌های قرآنی جهاددانشگاهی برگزار شد که اصل گفتگو نیز به صورت متنی و تصویری منتشر خواهد شد.

لینک ویدئوی گفتگو در اینستاگرام:  https://www.instagram.com/p/CTHeffCAiI5


 

 
 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi